Blades player you'd completely forgotten about.

All advertisments are hidden for logged in members, why not log in/register?


David Johnson (loan from Forest)
Dean Sturridge (loan from Wolves)
Des Hamilton (loan from Newcastle

Jim Gannon, John Flower, Jonas Wirmola
 
I was going to say Alex Notman, but when I looked him up he came from Man U yet I was thinking of a young loanee forward from Liverpool. So I have genuinely forgotten!

Who am I thinking of?
 
John Ebrell for his sensational,massive Blades career...
Was it less than one game?Surely some sort of record...
Wonder if he asked for a testimonial
 
I remember seeing John Ebrell's full 45 minutes in a blades shirt. Surely the most expensive 45 minutes we ever paid for.
 

See mine is that rare I can’t find any example of him ever existing.

Maybe I’ve lost plot but does anyone recall a 3rd Greek during the time of Dellas and Borbokis not Donis who came later but a player I am convinced was called Dimitrios Markos
 
If i've forgotten, then how can i remember someone that i have forgotten about? Anyway (if it counts), i can remember a player i thought i had forgotten about but then remembered.......Terry Doctile.

 
See mine is that rare I can’t find any example of him ever existing.

Maybe I’ve lost plot but does anyone recall a 3rd Greek during the time of Dellas and Borbokis not Donis who came later but a player I am convinced was called Dimitrios Markos

I remember us signing him, but don't remember him ever playing for us. I seem to remember some problem with us registering him. Think we sold him a few weeks after we'd bought him. Not 100% sure though.
 
4622447385.jpg
 
See mine is that rare I can’t find any example of him ever existing.

Maybe I’ve lost plot but does anyone recall a 3rd Greek during the time of Dellas and Borbokis not Donis who came later but a player I am convinced was called Dimitrios Markos


that's the fucker i was on about earlier, i knew i hadn't dreamed it
 

All advertisments are hidden for logged in members, why not log in/register?

All advertisments are hidden for logged in members, why not log in/register?

Back
Top Bottom